آخرین تحلیلصنعت معدن تجارتنوآوری

عرضه توانمندی‌های صادراتی با برگزاری نمایشگاه دائمی

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رشد و توسعه، دکتر پیمان صالحی در حاشیه بازدید وزیر بهداشت و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از دستاوردهای پزشکی در حوزه سیمیلاتورها که در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد، در جمع خبرنگاران، این نمایشگاه را نوعی خانه نوآوری و فناوری ایران (تهران) دانست که آغاز به کار کرده است و افزود: این نمایشگاه قرار است به زودی افتتاح رسمی شود.

به گفته وی خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران (iHit) در نمایشگاه بین‌المللی با هدف ارائه دستاوردهای دانش‌بنیان‌ها با ظرفیت صادراتی آغاز به کار کرد.

وی افزود: تاکنون این خانه نوآوری و فناوری تحت عنوان آی – هیت در سوریه، کنیا و بسیاری از کشورها راه اندازی شده و قرار است در کشورهای دیگر نیز راه‌اندازی شود.

صالحی با بیان اینکه در این نمایشگاه دستاورد شرکت‌های دانش بنیان دارای ظرفیت صادراتی به نمایش گذاشته شده است، اظهار کرد: کارکرد این نمایشگاه دائمی به تصویر کشیده شدن محصولات دانش‌بنیان متناسب با برنامه‌های مختلف است.

معاون تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مواد پیشرفته، صنایع خلاق و زیست فناوری را از بخش‌های این نمایشگاه نام برد و افزود: این خانه‌های نوآوری و فناوری توسط معاونت علمی و مرکز تعاملات این معاونت راه اندازی شده که در مواقع لازم وزارتخانه‌ها می‌توانند درخواست داشته باشند که دستاوردهای یک حوزه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا