آخرین تحلیلاخبار ویژهانتخاب سردبیر

پیگیری کمیسیون اقتصادی مجلس و انجمن صنفی برای حل مشکلات صنعت سیمان

انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان درباره رفع مشکلات این صنعت با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جلسه ای برگزار کردند.

حمید فرمانی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان پس از جلسه با محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره این جلسه ارائه کرد و افزود: جلسه‌ای از طرف انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با ریاست محترم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیران عامل هلدینگ‌های سیمانی و نمایندگان برخی از شرکت‌ها برگزار شد.

به گفته فرمانی، این جلسه به طور تخصصی مربوط به صنعت سیمان بود. در آغاز جلسه وضعیت کلی صنعت اعم از شرایط تولید، تحویل محصول و صادرات تشریح و در ادامه با توجه به مشکلاتی که در صنعت سیمان وجود دارد؛ پیشنهاداتی برای توسعه صنعت سیمان و ارتقای کیفی و کمی مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین مساله اصلی صنعت سیمان شامل تامین پایدار انرژی است توضیح داد: صنعت سیمان در حالی که نقش استراتژیکی در توسعه و آبادانی کشور دارد با مساله تامین پایدار انرژی روبرو شده است. این صنعت برای رفع نیازهای نهضت ملی مسکن آمادگی کامل را داشته و این امر نیازمند تامین پایدار انرژی است.

فرمانی در پایان خبر داد: بر اساس این جلسه مقرر شد با پیگیری کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دستگاه های مسئول و ذی ربط طی دو ماه آینده با همکاری انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان موضوع را بررسی کرده و جلسه ای را در این خصوص تشکیل دهند تا نتیجه اقدمات مورد بررسی قرارگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا