آخرین تحلیلاخبار ویژهبورس و بانک

ترس بازار از جنگ هسته‌ای / چرا بیت‌کوین دوباره ریزش کرد؟

به گزارش پایگاه تحلیلی رشد  و توسعه؛ در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیت‌کوین دوباره حدود ۴/۵ درصد ریزش کرد و حالا در محدوده ۴۱ هزار دلار معامله می‌شود.

مانند همه ریزش‌های گذشته، افت بیت‌کوین باعث نزول بازار شد و ارزش بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته حدود چهار درصد کاهش یافت.

ژاپروژیا، بزرگ‌ترین سایت هسته‌ای اوکراین به دلیل جنگ آتش گرفت و مقامات اوکراین گفتند: اگر این سایت منفجر شود اثرش چند برابر چرنوبیل است. دوباره یکی دیگر از ریسک‌های جنگ روسیه و اوکراین دامن بازار رمزارزها را گرفت. ترس از انفجار این نیروگاه دوباره بازار رمزارزها را منفی کرد.

یک انفجار هسته‌ای چه عمدی و چه سهوا، بازارهای مالی سراسر جهان را حمام خون می‌کند. خبر آتش گرفتن بزرگ‌ترین سایت هسته‌ای اوکراین، بورس آمریکا و بازار رمزارزها را قرمز کرد.

اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت گذشته ریزش کردند، اما تعداد محدودی از رمزارزها روندی معکوس داشتند. مثلا ارز دیجیتال waves برخلاف بازار در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۵ درصد رشد کرده است.

بیت‌کوین یک حمایت مهم در محدوده ۴۰ تا ۴۱ هزار دلار دارد که به نظر می‌رسد از این محدوده ریزش بیشتری نخواهد داشت. ریزش دوباره بیت‌کوین به کانال ۳۰ هزار دلار می‌تواند سناریوهای نزولی بازار را پررنگ کند.

جاستین بنت، تحلیلگر ارزهای دیجیتال عقیده دارد زمان آن است که اتریوم از بیت‌کوین پیشی بگیرد. این تحلیلگر ارزهای دیجیتال در ویدیوی که در یوتیوب خود آپلود کرده می‌گوید: اتریوم باید بالای ۳۲۰۰ دلار تثبیت شود تا بتواند روند صعودی خود در مقابل بیت‌کوین را حفظ کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا