آخرین تحلیلاخبار ویژهبورس و بانک

اگر سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اید، بخوانید

به گزارش پایگاه تحلیلی رشد  و توسعه؛ مشمولان سهام عدالت که سود سهام سال مالی ۱۳۹۹ را دریافت نکرده‌اند،   باید نسبت به درج و ثبت شماره شبای معتبر بانکی در سامانه سجام به آدرس https://www.sejam.ir یا در سایت سهام عدالت به نشانی https://sahamedalat.ir اقدام کنند تا سود سهام عدالت برای این دسته از مشمولان واریز شود.

طبق اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، علاوه بر شماره شبای نامعتبر، «حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت» از مهم‌ترین دلایلی است که باعث شد تا سود سهامداران به حساب آنها واریز نشود.

بر این اساس مشمولین سهام عدالتی که یکی از دلایل فوق شامل آن‌ها می‌شود باید نسبت به رفع و اصلاح این مغایرت‌ها اقدامات لازم را انجام دهند تا در مراحل آتی سود سهام عدالت به حساب این افراد واریز شود.

بر اساس این گزارش، سهام عدالت هم به حساب مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند و هم به حساب مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند واریز می‌شود اما میزان آن بسته به ارزش اولیه سهام و همچنین بسته به اینکه مشمول سهام عدالت چه میزان از سهام خود را فروخته بود، متفاوت بوده و از حدود ۵۰۰ هزار تومان تا حدود یک میلیون تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا