آخرین تحلیلاخبار ویژهانتخاب سردبیر

قیمت سکه به کانال ۱۱میلیون تومانی باز می گردد؟

بازار طلا و سکه امروز به دنبال کاهش قیمت ارز و همچنین عقب نشینی اندک قیمت اونس جهانی، نسبت به روز گذشته تغییرات قیمتی چندانی نداشته است.

به این ترتیب هر سکه امامی در این ساعت از معاملات، در قیمت  ۱۲میلیون و ۲۶۴هزارتومان معامله می‌شود. هر سکه امامی روز گذشته، ۱۲میلیون و ۲۹۲هزارتومان معامله می‌شد.

نیم سکه نیز ۷میلیون و۸۰هزارتومان قیمت خورده است. نیم سکه روز گذشته ۷میلیون تومان قیمت خورده بود.

ربع سکه هم در قیمت ۴میلیون و ۸۰هزارتومان قیمت خورده است. روز گذشته ربع سکه با قیمت ۴میلیون تومان خرید و فروش می‌شد.

همچنین هر سکه یک گرمی، با قیمت ۲میلیون و ۴۰۰هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملات نیم سکه در روز سه شنبه، ۲میلیون و ۳۷۰هزارتومان بود.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، هر سکه امامی، ۱۳۵هزارتومان، نیم سکه یک میلیون و ۱۴هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۴هزارتومان و سکه یک گرمی ۹۰۴هزارتومان حباب دارد.

قیمت‌ها در بازار طلا و سکه روز گذشته با افزایش شدید قیمت اونس و ورود آن به کانال ۲هزار دلاری بالا رفتند. از طرف دیگر دلار نیز روز گذشته به دلیل نگرانی معامله‌گران از روند مذاکرات افزایشی شده بود. اما امروز با کاهش اندک قیمت اونس به میزان ۸دلار و همچنین ریزش ۵۰۰دلاری قیمت دلار در معاملات صبح، بازار طلا و سکه هم از پیش روی دست برداشت و قیمت‌ها به ثبات اندکی رسیدند.

حال باید دید سفر باقری کنی به وین چه دستاوردهای مثبتی خواهد داشت و می‌تواند باعث ریزش بیشتر قیمت دلار شود؟ در این صورت بازار طلا و سکه هم کاهشی خواهد شد و سکه امامی به کانال ۱۱میلیون تومان باز می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا