آخرین تحلیلاخبار ویژهبورس و بانک

معامله‌گران کدام رمزارز امروز برندگان اصلی بازار بودند؟

به گزارش پایگاه تحلیلی رشد  و توسعه؛ رهبر بازار رمزارز، بیت کوین، در دو روز گذشته رشد ۱۶ درصدی را رقم زد و بالای ۴۳ هزار دلار قرار گرفت با این وجود کماکان از بالاترین رقم خود یعنی ۶۹ هزار دلار فاصله چشمگیری دارد؛ امرز اما روند قیمت این رهبر بازار رمز ارز نزولی شده است و قیمت آن از ابتدای روز تاکنون ۱٫۳۰ درصد کاهش یافته است و ۴۳ هزار و ۴۳۳ دلار قیمت خورده است.

بازار رمزارز این روزها به دلیل فروش های گسترده و همچنین تنش ها در بین اوکراین و روسیه نوسانات چشمگیری را تجربه می کند؛ اتریوم نیز از ابتدای امروز تاکنون ۲٫۷۱ درصد از ارزش خود را از دست داده است و این ارز دیجیتال در حال حاضر ۲ هزار و ۹۰۶ دلار قیمت خورده است.

در میان پرتراکنش ترین رمزارزهای بازار و در رتبه نخست رمزارز xrp ایستاده است که قیمت آن از ابتدای روز تاکنون ۰٫۵۷ درصد کاهش یافته است و به ۰٫۷۶۶ دلار رسیده است و ترا و سولانا نیز به ترتیب دومین و سومین رمزارزهای پرتراکنش بازار بودند.

معامله‌گران کدام رمزارز امروز برندگان اصلی بازار بودند؟

برندگان اصلی

معامله گران ارز دیجیتال کایبر نتورک امروز برندگان اصلی بازار رمزارز بودند؛ قیمت این ارز دیجیتال از ابتدای روز تاکنون ۱۴٫۱۸ درصد افزایش یافته است و به ۲ دلار و ۹۱ سنت رسیده است و پس از این ارز دیجیتال رن و لیسک بیشترین بازدهی را از ابتدای روز تاکنون به ثبت رسانده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا