آخرین تحلیلاخبار ویژهنفت و انرژی

نفت و انرژی در هفته ای که گذشت

قیمت نفت در هفته گذشته

شروع قیمت نفت در هفته جازی با در صد و دوازده دلار و سی و نه سنت به ازای هر بشکه و پایان قیمت با صد دلار و ده سنت همراه بود.

 

تفاهمات حوزه نفت و گاز بین ایران و عراق 

موسی العبادی، سخنگوی وزات برق عراق: میزان واردات گاز از ایران از روزانه ۸ میلیون متر مکعب به روزانه ۳۰ میلیون متر مکعب رسید. با توجه به نزدیک بودن فصل تابستان این گاز نیز برای فراهم کردن برق عراق کافی نیست.

 

کیفیت تجهیزات داخلی صنعت نفت در سطح نمونه های اروپایی

احساس ثقفی، رئیس انجمن سازندگان صنعت نفت ایران گفت: در حال حاضر ۷۰درصد تجهیزات صنعت نفت در داخل کشور تولید می شود. این تجهیزات از نظر کیفیت در سطح اروپایی هستند. بدین معنا که حداقل استاندارد را دارند.

 

گسترش روابط در حوزه نفت با کشورهای آمریکای لاتین

جواد اوجی، وزیر نفت گفت: رویکرد دولت سیزدهم گسترش روابط اقتصادی و سیاسی با کشورهای آمریکای لاتین به‌ویژه نیکاراگوئه است. هیچ‌گونه محدودیتی برای ایران و نیکاراگوئه در زمینه توسعه روابط اقتصادی وجود ندارد.

 

مدیر شرکت نفت «شِل»: اروپا نمی‌تواند گاز روسیه را جایگزین کند

مدیر ارشد اجرایی شرکت نفتی «شِل» گفت: کشورهای اروپایی نمی‌توانند گاز طبیعی روسیه را بدون انتقال انرژی و تنها با عوض کردن تامین‌کنندگان، جایگزین کنند.

 

وزیر اقتصاد آلمان: تحریم روسیه آلمان را با کمبود بنزین مواجه می‌‌کند

وزیر اقتصاد فدرال آلمان هشدار داد اگر اتحادیه اروپا تحریم نفتی روسیه را تصویب کند، بخش شرقی آلمان با کمبود بنزین مواجه خواهد شد.

پایگاه تحلیلی خبری رشد و توسعه در پایان هر هفته به مرور مهمترین عنوان خبری هفته گذشته می پردازد. همچنین برای بازدید از ویدئوی تولید شده در این زمینه می توانید روی این عبارک کلیک کنید. گزارش های هفتگی در پایگاه تحلیلی تصویری میدان اقتصاد قابل مشاهده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا