آخرین تحلیلاخبار ویژهصنعت معدن تجارت

جاده چالوس تا قبل از ۲۵ اسفند باز می‌شود

به گزارش پایگاه تحلیلی رشد  و توسعه؛  از شنبه ۲۱ اسفندماه، در پی رانش زمین شکاف عمیقی در بخش‌هایی از جاده چالوس ایجاد شد که سبب انسداد محور کرج – چالوس تا اطلاع ثانوی شده است. همچنین از ابتدای صبح امروز آزادراه تهران – شمال که در سه‌راه شهرستانک به این جاده متصل می‌شود، مسدود شده است.

رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر درباره علت مسدود شدن جاده چالوس گفت: شکاف عمیقی در جاده چالوس ایجاد شده که وقوع آن پیش‌بینی نشده و غیرمنتظره بود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا قبل از ۲۵ اسفند ماه و آغاز سفرهای نوروزی خرابی جاده را تعمیر کنیم، گفت: تا دو سه روز آینده جاده چالوس تعمیر خواهد شد.

اکبری درباره محور هراز گفت: جاده هراز نیز به دلیل تعمیر محدوده تونل مسدود است و تا پایان روز ۲۵ اسفندماه عملیات اجرایی محور به اتمام می‌رسد.

به گفته معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علت انسداد آزادراه تهران – شمال در روز جاری، متصل بودن این آزادراه به جاده چالوس و جلوگیری از ورود خودروها به این جاده است.

وی تأکید کرد: جاده چالوس در حال حاضر ایمن نیست و تا قبل از اتمام ایمن‌سازی محور، اجازه تردد داده نخواهد شد.

اکبری گفت: تا قبل از سفرهای نوروزی که پیش‌بینی می‌شود امسال نسبت به سال گذشته از حجم بیشتری برخوردار باشد، همه محورهای مسدود شمالی را ایمن‌سازی و باز خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا