آخرین تحلیلانتخاب سردبیرنوآوری

چگونه اکانت ریپورت شده اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

به گزارش پایگاه تحلیلی رشد  و توسعه؛

چرا اکانت اینستاگرام غیرفعال یا ریپورت می‌شود؟

قوانین داخلی اینستاگرام در کنار سایر عرف‌های اجتماعی و شرایط استفاده از این شبکه اجتماعی باید توسط حساب‌های کاربری موجود در آن رعایت شود. در صورت تخطی از موارد گفته شده، اینستاگرام اکانت‌ها را مسدود می‌کند یا سطح دسترسی آن‌ها را کاهش می‌دهد. این پدیده ممکن است بر اثر دریافت گزارشات از سوی دیگر کاربران صورت بگیرد و اگر اینستاگرام صحت گزارش‌ها را تایید کرده باشد، احتمال دارد که دیگر شانسی برای بازیابی اکانت وجود نداشته باشد.

نحوه رفع ریپورت اینستاگرام

اغلب اوقات روش‌های ابتدایی و ساده مانند تقاضا برای دریافت نظرات به زبان انگلیسی یا تغییر ایمیل و شماره همراه جهت رفع ریپورت اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما موثرترین راه برای انجام این کار، تماس با پشتیبانی اینستاگرام است. شما می‌توانید در گزارش خود اعلام کنید که گزارش‌های صورت گرفته حقیقت نداشته‌اند یا اینکه خطای صورت گرفته به شکل ناخواسته رخ داده است. اگر حساب کاربری شما ریپورت شده است با مراجعه به این صفحه اقدام به ثبت گزارش کنید و منتظر نتیجه بمانید.

رفع ریپورت اینستاگرام

ممکن است پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود با پیامی مبنی بر حذف شدن اکانت شما در آینده نزدیک مواجه شوید. در چنین شرایطی دو گزینه Download Data جهت دانلود کردن تمامی اطلاعات اکانت و Request Review جهت ثبت تقاضای بازبینی مشاهده خواهید کرد. گزینه دوم را انتخاب کنید و سپس نام، نام کاربری و علت اشتباه صورت گرفته را توضیح دهید. معمولاً تصمیم اینستاگرام در طی ۲۴ ساعت به اطلاع شما خواهد رسید.

رفع ریپورت اینستاگرام

گاهی اوقات ممکن است همچنان دسترسی به حساب کاربری گزارش شده وجود داشته باشد اما امکان انجام برخی فعالیت‌ها مثل لایک کردن محتوای دیگران و پاسخ به دایرکت‌ها فراهم نباشد. در این حالت ابتدا به قسمت تنظیمات (Settings) رفته و سپس روی گزینه Help بزنید. در ادامه Report a Problem را انتخاب کرده و از پنجره نمایش داده شده باز هم Report a Problem را انتخاب نمایید. حالا درخواست خود را مبنی بر رفع محدودیت‌ها همراه با سایر توضیحات ثبت کنید.

نصب مجدد اپلیکیشن، تغییر آی‌پی و استفاده از شبکه معمول اینترنت، اتصال اینستاگرام به حساب کاربری فیسبوک، ورود به اکانت از طریق سایر دستگاه‌ها و حتی صبر کردن برای مدتی می‌تواند سایر روش‌هایی باشد که به رفع ریپورت اینستاگرام کمک می‌نماید. اما بدون شک ثبت گزارش و تماس با پشتیبانی موثرترین شیوه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا