آخرین تحلیلانتخاب سردبیربورس و بانک

آتش تظاهرات در روسیه شعله‌ور شد/ بازار رمزارز سقوط کرد

به گزارش پایگاه تحلیلی رشد  و توسعه؛  بیش از ۶۴ نفر در تظاهرات ضد جنگ در شرق دور روسیه و شرق سیبری بازداشت شدند؛ مقامات شهر ماریوپول می گویند که آتش بس موقت در این شهر از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به وقت گرینویچ خواهد بود و صلیب سرخ می گوید وضعیت در ماریوپل بسیار “وخیم” است. ماریوپول شهر بندری است که در استان دونتسک در جنوب شرقی کشور اکراین در کرانهٔ دریای آزوف واقع است.

از طرفی مسترکارت و ویزا اعلام کردند که فعالیت خود را در روسیه تعلیق می کنند؛ وزیر امور خارجه اوکراین به همتای آمریکایی خود می گوید که کشورش به هواپیماهای جنگنده و سیستم های دفاع هوایی نیاز دارد و امتناع ناتو از اجرای منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین «نشانه ضعف» است.

همسو با بالا گرفتن تنش ها در میان اوکراین و روسیه و گسترده شدن تجمع‌های اعتراضی بازار رمزارز دچار نوسانات شدید قیمتی شده است؛ در میان رمز ارزهای موجود در بازار رهبر بازار رمزارز از ابتدای امروز تاکنون با از دست دادن  ۱.۴۲ درصد از قیمت خود به ۳۸ هزار و ۵۴۰ دلار رسیده است و اتریوم نیز با از دست دادن ۱.۴۱ درصد از قیمت خود به ۲ هزار و ۶۲۰ دلار رسیده است.

آتش تظاهرات در روسیه شعله‌ور شد/ بازار رمزارز سقوط کرد

در میان ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار رمزارز اما روند قیمت برخی از رمزارزهای موجود در بازار کماکان صعودی است؛ قیمت ارز دیجیتال مونرو از ابتدای امروز تاکنون ۵.۵۴ درصد افزایش یافته است و این ارز دیجیتال در حال حاضر ۱۶۹ دلار و ۶ سنت قیمت خورده است و قیمت ارز دیجیتال چیلیز نیز در این مدت ۵.۴۹ درصد افزایش یافته است و این ارز دیجیتال در حال حاضر ۰.۲۱ دلار قیمت خورده است.

آتش تظاهرات در روسیه شعله‌ور شد/ بازار رمزارز سقوط کرد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا