آخرین تحلیلاخبار ویژهبورس و بانک

شاخص‌های بورسی رشد صعودی را تاب نیاوردند!

 

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رشد و توسعه، شاخص کل بورس که در ساعات میانی امروز تا یک میلیون و ۴۶۱ هزار واحد افزایش یافته بود در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در نهایت با ۱۸۶۹ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۴۵۷ هزار واحد ایستاد.

این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۹۲۶ واحد کاهش یافت و رقم ۴۱۳ هزار و ۷۶۰ واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار ۵۶۰ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۷۲۹ میلیارد ریال انجام دادند.

در این بازار ۱۲۴ نماد مثبت و ۲۶۰ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل پتروشیمی پردیس، ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان،‌پتروشیمی نوری، سرمایه‌گذاری غدیر و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس هم که توانسته بود تا رقم ۲۰ هزار و ۸۸۸ واحد افزایش یابد در نهایت با ۵۱ واحد صعود در رقم ۲۰ هزار و ۸۳۴ واحد ایستاد.

معامله گران این بازار ۴۱۴ هزار معامله انجام دادند که ۵۰۳ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال ارزش داست.

۱۱۸ نماد فرابورسی مثبت و ۱۷۶ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل صنعتی مینو، فرابورس ایران،‌ گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و سهامی ذوب‌آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا