آخرین تحلیلصنعت معدن تجارت

امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی و پژوهشی سازمان مدیریت صنعتی در ایران‌مال

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رشد و توسعه، این تفاهم‌نامه به امضای ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مجید شایسته مدیرعامل شرکت تجارت ایران‌مال و حسین محمدپور زرندی مدیرعامل موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه معین رسید.
بنا به این گزارش، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با مجتمع‌های تجاری چند منظوره و صنعت خرده‌فروشی، برگزاری دوره‌های آموزشی و حمایت از پایان‌نامه‌های این مقاطع، همچنین برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای ملی و بین‌المللی از مفاد این تفاهم‌نامه سه‌جانبه است.
کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران در این مراسم با اشاره به قدمت ۶۰ ساله این سازمان اظهار داشت: تا کنون بیش از ۵۰۰۰ طرح مشاوره‌ای و ۴۰۰ عنوان آموزش کاربردی اجرا کرده ایم و آماده ایم با توجه به پیشینه همکاری و استفاده از امکانات دانشگاه های آلمان فرانسه آمریکا هلند و ایتالیا، آموزش های مورد نیاز برای بخش های مختلف ایران‌مال را طراحی و اجرا کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، اعتبار سنجی مداوم شرکت‌ها در ۲۳ سال گذشته و برگزاری سالانه ۲۵۰ همایش در زمینه منابع انسانی و مدیریت صنعتی را از دیگر برنامه های سازمان مدیریت صنعتی ایران خواند و افزود: علاوه بر این امکانات، جهت ارتقاء بیشتر ایران‌مال به عنوان نماد تمدن و فرهنگ سازی، می‌توانیم به عنوان یک بازوی حاکمیتی در کنار بازار بزرگ ایران قرار بگیریم.
در این مراسم مجید شایسته مدیر عامل شرکت تجارت ایران‌مال، بازار بزرگ ایران را ثمره تلاش مهندسان داخلی دانست و گفت این سازه تمدنی چند منظوره به اذعان کارشناسان، سطح مهندسی کشور را چند پله ارتقاء داده است. مجید شایسته دانش افزایی و توسعه تجارت علمی را از اهداف تاسیس ایران‌مال خواند و افزود: باید با گسترش همکاری میان بخش خصوصی و دولتی به پیشرفت کشور کمک کرد و تفاهم نامه سه جانبه امروز گامی مهم برای غلبه بر نگاه جزیره‌ای و گسترش همکاری این دو بخش خواهد بود.
حسین محمد پور زرندی مدیرعامل موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه معین هم مبنای تخصصی در ایران‌مال را به کارگیری نیروی آموزش دیده خواند و افزود: با توجه به اینکه تاکید سازمان مدیریت صنعتی برآموزش‌های عملی و تخصصی نیروهاست تفاهم نامه سه‌جانبه می‌تواند در این مسیر بسیار راهگشا باشد.
در پایان این مراسم تفاهم نامه ها میان سه طرف منعقد و مبادله شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا