صنعت معدن تجارت

مترا آماده حرکت در مسیر شعار سال ۱۴۰۰

در سال پیش رو همچون سال‌های گذشته حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری خط مشی و راهبرد اصلی در شرکت مهندسین مشاور مترا خواهد بود. مترا افتخار دارد که همواره مسیر خود را در راستای منافع ملی، اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی، توسعه توانایی‌ها وسرمایه‌های انسانی و تلاش برای پشتیبانی مهندسی و طراحی در زیرساختهای صنعت حمل و نقل و ساختمانی کشور معطوف داشته و بعنوان یکی از بزرگترین شرکتهای مهندسی وطراحی دستاوردهای بی‌نظیری را به مجموعه افتخارات خود اضافه کند.
سال ۱۳۹۹ در راستای تحقق شعار جهش تولید، شرکت مهندسین مشاور مترا در حوزه‌‎های مهندسی و اشتغالزایی دستاوردهای شایان توجهی داشته و استراتژی شرکت در تمام سطوح پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب بوده است.
امسال نیز که مقام معظم رهبری “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” را شعار سال ۱۴۰۰ مقرر داشتند، هدفگذاری‌های مترا برای تحقق تولید در جهت توسعه کمی وکیفی خدمات و افزایش تنوع خدمات مهندسی قرار گرفته ان شاءالله با توکل بر خداوند متعال و تلاش و کوشش همکاران دستاوردهای ماندگاری را در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.
مترا همچون گذشته در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید ملی، دست در دست کارفرمایان همکار خود گام‌های موثرتر از پیش را برخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا