آخرین تحلیلاخبار ویژهصنعت معدن تجارت

 قیمت کالا بحث داغ هفته گذشته

افزایش قیمت کالا کنترل می شود

فاطمی امین، وزیر صمت گفت: ذخایر کالایی مناسبی در کشور داریم و افزایش قیمت کالا نخواهیم داشت.  مردم در روزهای نخست اجرای طرح از خریدهای هیجانی بپرهیزند.

تاثیر افزایش قیمت برخی کالاها بر صنعت

ابوالفضل روغنی گلپایگانی رییس سندیکای کاغذ و مقوا: قیمت گندم و آرد بر قیمت کاغذ هم تاثیر دارد. با توجه به افزایش قیمت کالاهای مختلف، گرانی اجتناب ناپذیر است. بر این اساس قیمت کاغذ هم افزایش یافته است

 

کالا برگ الکترونیک چیست؟

رضا فاطمی امین، وزیر صمت گفت: دولت برای کنترل قاچاق از چند ماه قبل کالابرگ را در حوزه نان اجرا کرد. در واقع کالابرگ همان کارت بانکی افراد است.

زیرساخت توزیع کالابرگ حداقل دو ماه دیگر تامین می‌شود

علی صالح آبادی، رییس کل بانک مرکزی درباره شرایط بازار و افزایش قیمت کالا گفت: متولی کالابرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی هستند.  حدود دو ماه زمان برای تهیه این زیرساخت‌ها برآورد شده است. این دوماه برای سایر کالا‌ها هم هست.

جریمه ١٠ میلیون برای عدم درج قیمت بر روی کالاها

امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری با اعلام اینکه جریمه عدم درج قیمت کالا و خدمات به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: واحدهای صنفی یا تولیدکنندگان حق ندارند خودسرانه قیمت کالا و خدمات را افزایش دهند.

قیمت کلا افزایش نمی یابد

قاسم نوده فراهانی، رییس اتاق اصناف تهران با اشاره به اصلاح یارانه‌ها، گفت: با افزایش بازرسی‌ها از افزایش قیمت کالاها به غیر از اقلامی که افزایش قیمت به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد، جلوگیری خواهیم کرد.

 

پایگاه تحلیلی خبری رشد و توسعه در پایان هر هفته به مرور مهمترین عنوان خبری هفته گذشته می پردازد. همچنین برای بازدید از ویدئوی تولید شده در این زمینه می توانید روی این عبارک کلیک کنید. گزارش های هفتگی در پایگاه تحلیلی تصویری میدان اقتصاد قابل مشاهده است.

نین بر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا