آخرین تحلیلانتخاب سردبیرصنعت معدن تجارت

قیمت رسمی گوشت اعلام شد/ چرا گوشت وارد وضعیت غیرعادی شد؟

به گزارش پایگاه تحلیلی رشد و توسعه؛ گوشت گوسفندی تنظیم‌بازاری در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران  به‌صورت شقه به‌قیمت ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان و گوشت گوساله به‌قیمت ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

شرکت پشتیبانی امور دام به‌عنوان مسئول تنظیم بازار سعی دارد با توزیع گوشت منجمد کنار گوشت گرم تنظیم بازار را کنترل کند.

تعطیلات نوروزی، مشکلات حمل‌ونقل و شلوغی جاده‌ها  در بازار محصولات پروتئینی از جمله گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ تأثیرگذار بوده است که در روزهای آینده با افزایش کشتار و توزیع به وضعیت عادی برمی‌گردد.

قیمت رسمی گوشت اعلام شد/ چرا گوشت وارد وضعیت غیرعادی شد؟

البته باید توجه داشت که بلاتکلیفی تولیدکنندگان دام و طیور درباره قیمت نهاده‌های دامی نیز در نوسانات قیمتی در بازار تأثیرگذار بوده است به‌طوری که تولیدکنندگان نمی‌دانند که در ماه بعدی نیز نهاده‌های دامی به‌قیمت مصوب در اختیار آنها قرار می‌گیرد یا خیر.

بنابر این گزارش شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در واکنش به فروش ۱۹۷هزارتومانی هرکیلوگرم گوشت شقه در فروشگاه این شرکت اعلام کرد: تعاونی شرکت پشتیبانی امور دام در تهران به بخش خصوصی واگذار شده است و آنها نیز گوشت‌های خود را با قیمت آزاد به فروش می‌رسانند. خود شرکت پشتیبانی امور دام نیز محصولات تنظیم‌بازاری خود را با قیمت مصوب در همین فروشگاه عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا