آخرین تحلیلانتخاب سردبیرصنعت معدن تجارت

زندگی هزاران خانواده در خطر نابودی

به گزارش پایگاه تحلیلی رشد  و توسعه؛ در هفته گذشته برخی شرکت‌های تاکسی اینترنتی اقدام به تبلیغات برای انجام سفرهای نوروزی بین‌شهری کرده‌اند و چگونگی ثبت این درخواست را در اپلیکیشن‌های خود به صورت کامل برای کاربرانشان توضیح داده‌اند.

رحمت حاج محمد علی -رئیس اتحادیه سواری‌ کرایه – در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: موضوع نابودی ۴۵ هزار راننده سواری کرایه بین شهری توسط شرکت‌های اینترنتی که بدون هیچ مجوزی تبلیغات می‌کنند و اعلام کردند که مردم می‌توانند از اپلیکیشن این شرکت‌ها برای سفرهای بین‌شهری در ایام نوروز استفاده کنند.

وی افزود: این درحالی است که این شرکت‌ها صورت وضعیت، کنترل سرعت و مدارک لازم که از سوی پلیس باید صادر شود را برای سفرهای بین شهری ندارند. بنابراین از مسئولان قضایی، وزارت راه و شهرسازی و پلیس تقاضا داریم هر چه سریعتر در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند، در غیر این صورت ۴۵ هزار راننده بین شهری بخاطر نابود نشدن کار، زندگی و خانواده دست به اقداماتی خواهند زد که زیبنده نیست.

رئیس اتحادیه سواری‌ کرایه تاکید کرد: فعالیت خودروهای شخصی و اینترنتی تحت پوشش شرکت‌های مختلف در جاده‌های بین شهری به دلیل واجد شرایط نبودن و نداشتن مجوزهای فعالیت در حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری غیرقانونی است و سازمان‌های ذیربط از جمله سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای و فرماندهی پلیس راه کشور و… مسئول جلوگیری از تردد این خودروهای شخصی درجاده‌های کشور  بوده و ما انتظار داریم، اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا