آخرین تحلیلانتخاب سردبیرصنعت معدن تجارت

گزارش فروش اینترنتی ایرانی کار

به گزارش پایگاه تحلیلی رشد و توسعه؛ هشتمین دوره از فروش محصولات فیدلیتی و دیگنیتی از ساعت ۱۰ صبح امروز بیست و دوم اسفند طبق سایت Time.ir، از طریق وب سایت رسمی فروش اینترنتی گروه بهمن (ایرانی کار) به آدرس اینترنتی bahman.iranecar.com آغاز شد.

براساس این گزارش اولین خرید در ساعت ۱۰:۰۳و آخرین خرید در ساعت ۱۱:۰۱ انجام شد.

به این شکل فرآیند این دوره از فروش اینترنتی محصولات فیدلیتی و دیگنیتی ، به مدت ۱ ساعت و ۱ دقیقه و ۳۱ ثانیه طول کشید.

براساس آمار رسمی بیش از شصت و شش هزار کاربر به وب سایت رسمی فروش اینترنتی گروه بهمن (ایرانی کار) مراجعه کردند و از این تعداد بیش از بیست هزار کاربر موفق به تکمیل فرم های ثبت‌نام شدند.

شایان ذکر است در ساعت اوج، تعداد کاربران لحظه ای همزمان (Concurrent user) به سی و چهار هزار و پانصد و هشت نفر رسید. این به این معناست که در این زمان، در هر لحظه، بیش از ۳۴ هزار نفر، همزمان برای ثبت خرید خودرو، در تلاش بوده‌اند.

خوشبختانه پشتیبانی هوشمند فرآیندهای فروش از سوی ایرانی‌کار در لحظات ترافیک متقاضیان، باعث شد تا به هیچ وجه در لحظات فروش محصولات، سامانه bahman.iranecar.com از دسترس خارج نشود و نقص فنی در خلال فروش رخ ندهد.

یادآور می‌شود که مطابق برنامه فروش‌های قبلی، به دلیل عرضه محدود، از میان کسانی که مرحله ثبت نام اولیه را پشت سر گذاشته‌اند، عده‌ی کمی موفق به واریز وجه و خرید قطعی خودرو شده‌اند.

شایان ذکر است که در فروش‌های اینترنتی، مدیریت فروش به عهده‌ی عرضه‌کننده‌ی خودرو است و ایرانی‌کار زیرساخت و عملیات فروش را پشتیبانی و اجرا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا