آخرین تحلیلاقتصاد کلانانتخاب سردبیر

۷۰۰ هزار تهرانی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

به گزارش پایگاه تحلیلی رشد  و توسعه؛ خلیل محبت خواه درباره ویرایش سامانه ثمن (ثبت نام نهضت ملی مسکن) اظهار کرد: متقاضیان برای ثبت نام نهضت ملی مسکن به سامانه مراجعه کرده و وارد وبسایت می‌شوند؛ متقاضیانی که ساکن شهر تهران هستند می‌توانند در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و شهرهای پاکدشت و رباط کریم ثبت نام کنند.

وی افزود: هیچیک از شهرهای جدید با متقاضیان برای تکمیل ثبت نام، تماس نمی‌گیرند بلکه متقاضیان مدارک را در و بسایت بارگذاری کرده و ثبت نام را انجام دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: به محض اینکه ثبت نام انجام شد، همکاران ما در اداره کل استان تهران و همچنین ادارت راه و شهرسازی شهرستان‌های استان آغاز به پالایش خواهند کرد.

وی یادآور شد: با توجه به سابقه‌ای که از وضعیت ملکی افراد در سامانه‌های راه و شهرسازی استان قرار دارد، در صورتی که فرم «ج» متقاضیان سبز باشد، مشکلی برای حضور در طرح نهضت ملی مسکن ندارند و آنهایی که فرم «ج» آنها قرمز است، پیامک دریافت خواهند کرد.

محبت خواه تصریح کرد: در حال حاضر هم پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن در حال انجام است و به آنهایی که فرم «ج» شأن قرمز شده، اطلاع داده می‌شود که در چه تاریخی و چه مکانی مالکیت داشته‌اند یا تسهیلات مسکن دریافت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: در تهران با مجردها ۷۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که کار پالایش ۲۷۰ هزار نفر آنها انجام و به آنها اعلام شده است که آیا فرم «ج» سبز دارند یا قرمز؛ پالایش مابقی هم در حال انجام است؛ مهلت ثبت نام تا پایان ۲۹ اسفند بوده و ثبت نام‌ها هر روزه همچنان در حال انجام است؛ به محض اتمام ثبت نام، پالایش‌ها هم تکمیل و نتیجه آن به متقاضیان اعلام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا