آخرین تحلیلانتخاب سردبیرنوآوری

ابزار هوشمند پایش مایعات حساس به دما در کشور به تولید رسید

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رشد و توسعه، فرشاد نظری “کول تگ بار” (Cool Tag BALL) را از محصولات تولید این شرکت فناوری نام برد و اظهار کرد: کول‌تگ‌بال برای حمل و نقل مایعات حساس به دما مانند شیر، کنستانتره‌ها و مالت‌ها استفاده می‌شود.

وی کول تگ بال را یک ابزار مانیتورینگ الکترونیکی هوشمند پیشرفته با امکان گزارش گیری و استفاده از خدمات دیتای ابری برای اعلام وضعیت نگهداری محصولات مایع در زنجیره سرد توصیف کرد و افزود: به عنوان مثال در جابه جایی شیر خام از دامداری و سکوی شیر تا کارخانه این ابزار قادر به پایش وضعیت آن از نقطه آغاز تا پایان است.

نظری با بیان اینکه این ابزار در داخل تانکرهای حامل مایعات قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: چگالی این ابزار به گونه‌ای طراحی شده که بر روی سطح مایعات که نباید در طول حمل، به هم زده شود قرار می‌گیرد و به صورت معلق باقی می‌ماند و مانع از به هم خوردن سطح مایع می‌شود.

محقق این طرح به جزئیات عملکردی این ابزار اشاره کرد و یادآور شد: زمانی که این ابزار در داخل مایعات در تانکرها قرار می‌گیرد، دو سوم آن در داخل مایع و یک سوم آن بیرون می‌ماند و علاوه بر آنکه از به هم زده شدن مایعات جلوگیری می‌کند، عملیات لاگ دمایی را انجام می‌دهد و به کاربر گزارشی از میزان دمای تانکر از نقطه آغاز حرکت تا نقطه مصرف، اعلام می‌کند.

وی دارا بودن سنسور دمای کالیبره شده، قرارگیری به صورت معلق روی سطح مایعات و قابل شست و شو با پروتکل‌های مشابه کانتیترهای استیل را از مزایای این ابزار مانیتورینگ هوشمند دانست و اضافه کرد: این ابزار دارای مصرف توان پایین و طول عمر بالا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا