عرضه پلتفرمهای ارتباط با مشتریان از سوی دانشبنیانها
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رشد و توسعه، وحید ملکی، مدیرعامل این شرکت دانشبنیان با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال، طی صحبتهایی درباره دستاوردها در حوزه تجارت الکترونیک بر پایه “گیمیفیکیشن” یا بازی سازی، گفت: تمرکز ما بر روی تولید محصولات دانشبنیان حوزه فناوری اطلاعات، نرمافزار و سخت افزارهای دیجیتال است و در این راستا مهمترین و اصلیترین محصولات ما پلتفرم کسب و کار الکترونیک است که در ۳ حوزه تجارت الکترونیک، باشگاه مشتریان و طراحی و ساخت دستگاههای هوشمند حوزه سلامت، توسعه بسیاری پیدا کرده است.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمیوفناوری ریاستجمهوری، وی با اشاره به محصول این شرکت در حوزه باشگاه مشتریان، با بیان اینکه این محصول در حوزه وفاداری مشتریان است، اظهار کرد: این محصول علاوه بر حوزه طراحی نرمافزاری، در حوزه بازاریابی و پذیرندگان نیز فیچرهایی را در اختیار مشتریان قرار میدهد.
ملکی، مزیت رقابتی این محصول را هسته نرمافزاری قوی و همچنین ماژولها و امکاناتی دانست که در حوزه بازاریابی و براساس تجربه کاربری در اختیار مشتریان قرار میگیرد، خاطر نشان کرد: این امر موجب کاهش هزینههای آنها برای ورود به بازار و دستیابی به موفقیت و فروش بیشتر میشود.