صنعت معدن تجارت

دوازدهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی برگزار شد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رشد و توسعه ، با حضور معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و اهدای جوایز دوازدهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی به کار خود پایان داد.
شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی با موضوع بازآفرینی اکو سیستم منابع انسانی در تاریخ ۱۴ الی ۱۷ دی ماه جاری به عنوان مهم ترین رویداد حرفه ای و علمی کشوردر حوزه منابع انسانی در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
چالش‌ها و راهبرد‌های منابع انسانی ایران درسده نو، تجارب منابع انسانی سازمان‌های ایرانی در مواجه با بحران ویروس کرونا با تاکید بر بخش بهداشت و درمان ، تکنولوژی‌های منابع انسانی و بستر‌های فرهنگی و زیرساخت‌های دورکاری و کار در منزل ، مدیریت تجربه کارکنان و یادگیری الکترونیک از جمله موضوعات محوری این کنفرانس بودند.
در مدت برگزاری این کنفرانس، برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت در خصوص طرح ملی تاپ ، سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی درباره باز آفرینی اکو سیستم مدیریت منابع انسانی و استادان و کارشناسان حوزه منابع انسانی به ارائه سخنرانی و مقاله پرداختند.
این کنفرانس با قرائت بیانیه پایانی و تاکید بر لزوم کسب مجموعه دانش های نو و فناوری های نوین در اکوسیستم منابع انسانی به کار خود پایان داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا