آخرین تحلیلانتخاب سردبیربورس و بانک

اگر یارانه ٢٢ بهمن نگرفتید، بخوانید

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رشد و توسعه، روز پنج شنبه ٢١ بهمن ماه بود که خبری از یک یارانه جدید بسیاری از افراد را خوشحال کرد. این خبر مربوط به پرداخت یارانه ٢٢ بهمن به برخی از خانواده‌های کشور بود و در آن مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفته بود به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۰۰ هزار تومان یارانه حمایت معیشتی در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. این مبلغ برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و به دستور ریاست جمهوری به حساب این سرپرستان واریز می شود.

یارانه ١٠٠هزار تومانی پرداخت شد اما حواشی آن پایان نیافت. پس از پرداخت یارانه بسیاری از خانوارها به اقتصاد آنلاین می‌گفتند که با وجود اینکه شرایط مالی مناسبی ندارند، مشمول یارانه نشده بودند.

هنوز داستان اینکه یارانه‌ها بر چه اساس پرداخت شده، حل نشده بود که امروز دوباره خبری منتشر و بحث یارانه‌ها را سر زبان‌ها آورد.

یکی از خبرگزاری‌ها با انتشار خبری گفته بود براساس پیگیری‌های صورت گرفته اطلاعات مشمولین یارانه معیشتی ۲۲ بهمن ماه توسط وزارت کار تهیه و به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ارائه شده است. اما مدت‌ها است که این اطلاعات به روزرسانی نشده و وزارت کار نیز پاسخگوی ابهامات موجود در این زمینه نیست. با انتشار این خبر این شائبه ایجاد شد که در این شرایط آیا برای افراد جدید هم یارانه واریز می‌شود یا خیر.

برای یافتن این سوال ابتدا با سازمان هدفمندی یارانه‌ها تماس گرفتیم که در این زمینه اظهار بی‌اطلاعی کردند و گفتند وزارت رفاه باید پاسخگو باشد. وزارت رفاه نیز در این باره گفت اگر اشتباهی شده باشد، یارانه به افرادی که باید، پرداخت خواهد شد اما پیگیری این داستان باید از هیات دولت انجام شود اما پیگیری‌های اقتصاد آنلاین از هیات دولت هم تا به این لحظه به نتیجه نرسیده است.

حال باید دید تصمیم چیست و عاقبت شانه خالی کردن‌ها برای پاسخ به مشکلات ایجادشده در پرداخت یارانه پرحاشیه ٢٢بهمن به کجا خواهد رسید. پیگیری اقتصادآنلاین در این رابطه ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا